Gorm Larsen & Søn A/S overgår 1. december 2022 til fuldt elektronisk bogholderi.
Alle fakturaer skal fra 1. december 2022 sendes til EAN nummer: 5797203052404, 6 cifret sagsnr. skal påføres faktura.
Hvis det ikke er muligt at sende fakturaer via EAN til Gorm Larsen & Søn A/S sendes faktura som pdf-fil på mail til gls-as@e-scan.dk
Hver pdf-fil må kun indeholde én faktura. Der må gerne være flere pdf-filer vedhæftet i samme mail.
Ved sager, hvor der skriftligt er aftalegrundlag på ekstraydelser/arbejder ud over det af Gorm Larsen & Søn A/S accepterede tilbud, skal ekstraydelser/arbejder faktureres på en særskilt faktura.
Alle fakturaer, der sendes til Gorm Larsen & Søn A/S, skal være mærket med Gorm Larsen & Søn´s seks-cifrede sagsnr., udførelsesadresse, navn på medarbejder hos Gorm Larsen og Søn A/S der har rekvireret arbejdet eller ydelsen samt skadenummer, hvis det er en forsikringsskade.
Hvis ovennævnte ikke fremgår af fakturaen, vil den blive afvist.
Fakturaer fra underentreprenører skal sendes senest 5 dage efter arbejderne er afsluttet og godkendt af kunden uden mangler.
Alle fakturaer skal være modtaget hos Gorm Larsen & Søn A/S på gls-as@e-scan.dk senest d. 25. i måneden.
Hvis Gorm Larsen & Søn A/S modtager fakturaer efter d. 25. i måneden vil de først blive betalt sammen med fakturaer fra den efterfølgende måned.
Alle fakturaer, der er lavet i word, excel eller lignende tekstbehandlingsprogram vil blive afvist. Fakturaer til Gorm Larsen & Søn A/S skal være lavet i et elektronisk økonomisystem.
Alle leverandører og underentreprenører er oprettet med betalingsbetingelserne 'løbende måned + 30 dage'.
Hvis der på fremsendte fakturaer er angivet andre betalingsbetingelser, vil dette ikke blive overholdt, med mindre der forudgående er lavet en særskilt, skriftlig aftale om afvigelse fra Gorm Larsen & Søn´s generelle betalingsbetingelser med projektleder/bogholderi.