Indtast din registrerede e-mail:
Indtast ny adgangskode:

Københavns Tømrerlaug

​Medlemskab i Københavns Tømrerlaug kommer vores kunder til gode


Københavns Tømrerlaug… - det lyder lidt gammeldags, og med en historie, der går tilbage til 1515 og Christian d. 4., er det ikke nogen årsunge. Man skal dog ikke skue lauget på årene, for på de kvartårlige møder diskuteres bl.a. moderne teknologier, arbejdsmiljøregler, nye tendenser og ledelsesmetoder.

”Den viden vi udveksler i Københavns Tømrerlaug kommer vores kunder til gode”, fortæller Christian Oversø, der udover at være ejer og direktør i Gorm Larsen & Søn, også er viceoldermand i det over 500 år gamle laug.

Vidensdeling i godt selskab

Ud over københavnske tømrermestre består lauget af firmaer, der driver tømrer- og/eller bygge- og anlægsvirksomheder samt medejere og ledende medarbejdere.


En af de store fordele ved lauget er, at medlemmerne kan trække på hinandens viden, erfaringer og ressourcer.

”Der dukker jo hele tiden nye trends, maskiner og teknologier op, og ligesom arbejdsmiljøreglerne hele tiden skærpes. Står en af laugets tømrermestre, eller et andet medlem, med en vanskelig udfordring, er der altid mindst et af de øvrige medlemmer, der har prøvet det før”, fortæller Christian Oversø.​

Udtalelser fra kunder

Det siger vores kunder

​​Uden kunder ville Gorm Larsen & Søn A/S ikke eksistere. Vi er til for kunderne og ikke omvendt. Derfor er vi vilde med feedback: hvad skal vi gøre bedre, og hvad skal vi gøre mere af?

​RÅDSKADE I SIKRE HÆNDER

​Efter 20 år blev der konstateret råd i nogle bundstykker i husets udestue, hvilket er en typisk forsikringsskade, som dækkes, når vinduet i øvrigt har været vedligeholdt.

Udbedringen skulle vise sig at være en positiv oplevelse for husets ejere.


Ingrid Spendser og Allan Hvolby i Ishøj.

Etableringen af en havestue

I forbindelse med etableringen af en havestue for cirka 20 år siden fik vi monteret nye store vinduer. Vi har passet og plejet dem, men pludselig begyndte der at flyde noget brunt snask ud fra dem, og da vi stak lidt i dem, var de helt hule indeni.​


Allan Hvolby

HURTIGT FORSIKRINGSSVAR

Vi anmelder skaden på nettet til PenSam Forsikring, som lynhurtigt vender tilbage og beder os udfylde en skadesanmeldelse samt vælge, hvem vi ønskede skulle udbedre skaden. Vi har ikke tidligere haft forsikringsskader, men vi havde en måneds tid før fået overordentlig positiv anbefaling vedrørende tømrerfirmaet Gorm Larsen & Søn.

​HURTIGT HÅNDVÆRKER-UDRYKNING

Dagen efter blev vi kontaktet af firmaets mand, og vi fik en dato, hvor han ville komme og kigge på skaden. På aftalt dato og klokkeslæt kom tømrerfirmaets mand, som på forsikringens vegne straks anerkendte skaden som en forsikringsskade.

​Efterfølgende fik vi en mail fra firmaet, der oplyste tidspunkt for igangsættelsen, og på den aftalte dag mødte der 2 sympatiske håndværkere op – vi havde straks en god fornemmelse af at være i gode hænder.​

KUNDEPLEJE TIL GULDMEDALJE

​Alle efterfølgende arbejder og aftaler var lige efter bogen for god kundepleje og adfærd, hvor vi hele tiden blev informeret om de næste steps i arbejdet.

Jeg må sige, at det var superdygtige og behagelige håndværkere, som hver dag kom præcist på samme tidspunkt og hver dag ryddede omhyggeligt op efter sig…​​​

quote

50 års jubilæum

​DI Byggeri

​Åbningstider

​Man - Tors fra kl. 07:00 til 15:00

​Fre fra kl. 07:00 til 14:30

Weekend: LUKKET

linkedin (1)    instagram

​Kontakt

​GORM LARSEN & SØN

Fabriksparken 42

2600 Glostrup

Tlf.: 36 41 72 10

E-mail: gls@gls-as.dk

CVR: 14049800