Indtast din registrerede e-mail:
Indtast ny adgangskode:

Fakturering

​Betingelser

Vi modtager udelukkende elektroniske fakturaer, som du bedes sende via vores EAN-nummer 5797203052404. Husk at påføre fakturaen vores 6-cifrede sagsnr.

Har du ikke mulighed for at sende via EAN, kan du undtagelsesvist sende den som pdf til gls-as@e-scan.dk. Bemærk dog, at dette kræver en særskilt, skriftlig aftale med projektleder/bogholderi.​


Hver mail må kun indeholde én faktura, men du må gerne samle flere pdf’er i mailen.

Ved sager, hvor der er et skriftligt aftalegrundlag på ekstraydelser/arbejder ud over det accepterede tilbud, skal disse faktureres separat.

Alle fakturaer skal indeholde: 6-cifret sagsnr., udførelsesadresse, navn på medarbejder hos Gorm Larsen og Søn A/S, der har rekvireret arbejdet, samt skadesnummer ved forsikringsskade.

Hvis ovennævnte ikke fremgår af fakturaen, vil den blive afvist.

Følgende datoer er gældende

Alle fakturaer skal sendes via gls-as@e-scan.dk senest d. 25. i måneden.

Modtager vi fakturaer efter d. 25., vil de først blive betalt fra den efterfølgende måned.

Fakturaer fra underentreprenører skal sendes senest 5 dage efter, at arbejderne er afsluttet og godkendt uden mangler af vores kunde.

​Alle leverandører og underentreprenører er oprettet med betalingsbetingelserne 'løbende måned + 30 dage'.


Vi accepterer ikke andre betalingsbetingelser, med mindre der forudgående er lavet en særskilt, skriftlig aftale om at afvige fra vores generelle betalingsbetingelser med projektleder/bogholderi.​

Kontakt os for et uforpligtende tilbud på 36 41 72 10.​​

Udtalelser fra kunder

Det siger vores kunder

​​Uden kunder ville Gorm Larsen & Søn A/S ikke eksistere. Vi er til for kunderne og ikke omvendt. Derfor er vi vilde med feedback: hvad skal vi gøre bedre, og hvad skal vi gøre mere af?

​RÅDSKADE I SIKRE HÆNDER

​Efter 20 år blev der konstateret råd i nogle bundstykker i husets udestue, hvilket er en typisk forsikringsskade, som dækkes, når vinduet i øvrigt har været vedligeholdt.

Udbedringen skulle vise sig at være en positiv oplevelse for husets ejere.


Ingrid Spendser og Allan Hvolby i Ishøj.

Etableringen af en havestue

I forbindelse med etableringen af en havestue for cirka 20 år siden fik vi monteret nye store vinduer. Vi har passet og plejet dem, men pludselig begyndte der at flyde noget brunt snask ud fra dem, og da vi stak lidt i dem, var de helt hule indeni.​


Allan Hvolby

HURTIGT FORSIKRINGSSVAR

Vi anmelder skaden på nettet til PenSam Forsikring, som lynhurtigt vender tilbage og beder os udfylde en skadesanmeldelse samt vælge, hvem vi ønskede skulle udbedre skaden. Vi har ikke tidligere haft forsikringsskader, men vi havde en måneds tid før fået overordentlig positiv anbefaling vedrørende tømrerfirmaet Gorm Larsen & Søn.

​HURTIGT HÅNDVÆRKER-UDRYKNING

Dagen efter blev vi kontaktet af firmaets mand, og vi fik en dato, hvor han ville komme og kigge på skaden. På aftalt dato og klokkeslæt kom tømrerfirmaets mand, som på forsikringens vegne straks anerkendte skaden som en forsikringsskade.

​Efterfølgende fik vi en mail fra firmaet, der oplyste tidspunkt for igangsættelsen, og på den aftalte dag mødte der 2 sympatiske håndværkere op – vi havde straks en god fornemmelse af at være i gode hænder.​

KUNDEPLEJE TIL GULDMEDALJE

​Alle efterfølgende arbejder og aftaler var lige efter bogen for god kundepleje og adfærd, hvor vi hele tiden blev informeret om de næste steps i arbejdet.

Jeg må sige, at det var superdygtige og behagelige håndværkere, som hver dag kom præcist på samme tidspunkt og hver dag ryddede omhyggeligt op efter sig…​​​

quote

50 års jubilæum

​DI Byggeri

​Åbningstider

​Man - Tors fra kl. 07:00 til 15:00

​Fre fra kl. 07:00 til 14:30

Weekend: LUKKET

linkedin (1)    instagram

​Kontakt

​GORM LARSEN & SØN

Fabriksparken 42

2600 Glostrup

Tlf.: 36 41 72 10

E-mail: gls@gls-as.dk

CVR: 14049800